.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين امام جمعه زاغمرز بهشهر معرفي شد

شمال نيوز: نخستین امام جمعه زاغمرز بهشهر با حضور عضو مجلس خبرگان رهبری و مسئولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران و کشور معرفی شد.

به گزارش شمال نيوزبه نقل از مهر، حجت الاسلام سيد جلال موسوي تبار، در حكمي از سوي شوراي سياست گذاري ائمه جمعه كشور به عنوان امام جمعه زاغمرز منصوب شد.

وي،  اهل قوچان است و در سوابق اجرايي خود مسئوليت عقيدتي سياسي نيروي انتظامي و امام جمعه الشتر را دارا است.

حجت الاسلام سيد احمد تقوي معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ظهر جمعه در مراسم معارفه اولين امام جمعه زاغمرز در سالن فرمانداري بهشهر گفت: امام جمعه يك منطقه، امام جمعه كل مردم و جامعه است و به حزب و گروه خاص تعلق ندارد.

وي اظهار داشت: همه جريانات سياسي در نظام زير چتر ولايت فقيه هستند و بايد با اطاعت پذيري از ولي فقيه در راستاي تعالي نظام گام بردارند.

تقوي با بيان اينكه نبايد امام جمعه ها را محصور به جريانات، منافع و حزب خاص كنيم افزود: امام جمعه بايد در راستاي دين، منمافع عمومي جامعه و ولايت گام بردارد و مردم را به دين مداري دعوت كند.

وي گفت: خطيب جمعه از جايگاه ويژه برخوردار است و مسئولين بايد كمك كار امام جمعه و جايگاه نماز جمعه باشند.

معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: نماز جمعه نيازمند مقدمات و تمهيدات لازم است كه با همكاري همه جانبه مردم و مسئولان با امام جمعه محقق مي شود.

تلاش برای بزرگداشت نماز

آيت الله سيد صابر جباري امام جمعه بهشهر و نماينده مردم مازندران در خبرگان رهبري در ادامه افزود: خداوند نماز را دوست دارد كه ستون دين است و همه ما بايد درجهت بزرگداشت نماز تلاش كنيم.

وي اظهار داشت: همه ما بايد در جهت اعتلاي نماز جمعه در شهر و ديار خود تلاش كنيم و اين اقامه نماز جمعه بايد با شور و اشتياق در منطقه بماند كه نيازمند كار همه جانبه امام جمعه و همكاري مردم است.

امام جمعه بهشهر با بيان اينكه نبايد به بهانه كشاورزي خداي ناكرده نماز جمعه ترك شود ادامه داد: نماز از همه چيز واجب تر است و نبايد بهانه هاي روزانه و كار ، شغل و استراحت ما را از اين فريضه مهم و دشمن شكن باز دارد.

آيت الله جباري بيان داشت: مصلي نيز نيازمند ساختمان مناسب و در خور شان امام جمعه و نماز گزاران است و همه جانبه بايد در اين رابطه كار شود.

وي افزود: بايد مراقب باشيم كه نماز جمعه امانت الهي و مذهبي است و بايد وزين و متين از آن نگهداري كنيم.

فعالیت 41 نماز جمعه در مازندران

مسئول دفتر نمايندگي شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران نيز سنگر امامت جمعه را بسیار پراهمیت عنوان کرد و افزود: 41 نماز جمعه مازندران امروز 31 خرداد ماه 92 در زاغمرز برگزار و دو شهر ديگر در مازندران نيز در دست اقدام است.

وي بيان داشت: حكومت ما حكومت صالحان است و حضور مردم در اقامه نماز جمعه بيش از هر زمان و مكان ديگري احساس مي شود.

وي گفت: نماز جمعه، عاملی برای کمال انسان و مظهر بندگی خداوند است که موجب تقویت ایمان و بصیرت انسان خواهد شد.

حجت الاسلام محمد انتظاري ادامه داد: مازندران مهد تشيع علوي است و اقامه نماز بايد بيش از هر مكان ديگري در اين استان برگزار شود و در مركز تشيع علوي نبايد نماز جمعه خلوت داشته باشيم.

حجت الاسلام انتظاری، حضور گسترده مردم در نمازجمعه را باعث مأیوس شدن دشمنان دانست و گفت: نماز جمعه محلی برای خنثی سازی توطئه ها و دسیسه های دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است.

وي همچنين بر حضور گسترده و حماسی مردم مؤمن و متعهد زاغمرز و دهستان ميانكاله در صف های نماز جمعه تأکید کرد و ادامه داد: مردم زاغمرز مردمی ولایی، متدین و همگام و همراه با امام جمعه هستند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی خوشی 1 تير 1392
بنام خدا
انشاءالله خیر و برکت دنیوی و اخروی باشد برای مردم بزرگوار زاغمرز و اطراف خدا را هزاران بار شکر...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.